Virtuální výloha

Virtuální výloha - kliknutím zvětšit
Virtuální výloha

 

EXKLUZIVNÍ INTEXTOVÁ REKLAMA NA PORTÁLU iDNES.cz

Tento druh reklamy je orientován na obsah, který navštěvuje více než 50 % unikátních uživatelů internetu. V případě portálu iDNES.cz a lidovky.cz se jedná o 3,7 milionu unikátních uživatelů.
Základem kampaně je exkluzivní zobrazování pouze jedné firmy a jejich zadaných produktů formou bannerové prezentace pod zvolenými slovy, která budou v článcích na portálech iDNES.cz a lidovky.cz zeleně/modře zvýrazněna a 2x podtržena. Názorná prezentace služby je v příloze.
Velkou výhodou služby je variabilita zobrazování produktů, tzn. je možné si zadat a upravovat přes klientský servis (či klientské rozhraní) neomezené množství produktů nebo různých vizitek firmy a přidělovat jim prioritu zobrazování dle aktuální situace (akční nabídka, podpora prodeje nových produktů).
Cílem je podpořit image firmy a dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků formou krátkého sdělení, které se objevuje pod vybranými slovy. Čtenář je tak zaujat nejdříve obrázkem a krátkým textem a na Vaše stránky již směřuje s povědomím o tom, co děláte a jaké nabízíte produkty.

 

Cenové podmínky kampaně pro společnost

V případě zájmu potřebujeme znát přibližný rozpočet klienta, abychom mohli kampaň zaměřenou na brand a výkon adekvátně nacenit

 

Zajímavé realizace


Domi

S firmou a webem Callido je úzce spjatý web domi.cz, který nabízí stavbu originálních a cenově sympatický domů.

Tom Ball

Hlavolam se kterým vyhrajete milion!

Callido

Rozsáhlý portál zabývající se tématikou úvěrování a hypoték.

 

Redakční systém






 
 

RSS kanály

 

Novinky


02.03.2011

Celkem padesát dětí ve věku 5-16 roků se sešlo v sobotu 5.února v prostorách ZUŠ Libčice nad Vltavou, aby sehráli sedm bojovných partií v rámci turnaje mládeže „O POHÁR BOHYNĚ ARTEMIS“.

05.01.2011

Nové reference prakticky ve všech kategoriích.

03.09.2010

19. srpna jsme pro vás absolvovali školení "Facebook, Twitter a marketing"

12.08.2010

Při tvorbě webových stránek společnosti i jednotlivci uplatňují dva typy přístupů k financování celého projektu...

12.08.2010

Ne nadarmo se říká, že nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci...

 

Napsali o nás


Jiří Hubík

Chtěl bych touto cestou poděkovat za bezproblémovou realizaci projektu webových stránek Trisport team celému tvůrčímu a realizačnímu teamu artemis-webdesign. Grafika je zajímavá a rozložení jednotlivých oken a ovládacích prvků je vhodně zvoleno. Informace jsou lehce čitelné a grafické prvky, které jsou použity, je dělají zajímavějšími. Administrace je intuitivní a velice příjemná k ovládání. Díky Martinovi a Radkovi naplnil web očekávání nejen naše, ale i našich klientů a příznivců. Děkuji za profesionální přístup, za kreativní nápady a za bezproblémovou realizaci.

Šárka Podlucká

Společnost ART&MIS, s.r.o. vyrábí pro naši společnost bannery, které jsou vždy kreativně zpracované a dodané v požadovaném termínu. Díky osvědčené spolupráci uvažujeme v současné době o zapojení firmy do větších projektů.

Aleš Hudec

Spolupráce probíhala naprosto v pohodě, rychle a bez nějakých dalších zádrhelů. Doufám že to nebylo naposled :)

 
V této chvíli zde najdete 60 webových stránek, e-shopů, bannerů a dalších realizací.
© ART&MIS, s.r.o. 2010 Radek Novák, skype: radek.artemis Radek Novák - skype Martin Skala, skype: martin.artemis Martin Skala - skype
ART&MIS, s.r.o.